Bloggen·Persoonlijk

Hey, waar ben je?

Hoe is het mij.png

Het is inmiddels al weer bijna 4 weken geleden dat ik voor het laatst een blogpost heb geplaatst, maar hier ben ik weer! Ik vond het tijd om weer iets te laten horen. Ik baal er ontzettend van dat ik zo weinig heb gepost, terwijl ik bloggen echt heel erg leuk vind. Door mijn bestuursjaar heb ik hier niet altijd tijd voor. Dit is natuurlijk ook heel erg leuk, maar ik mis het schrijven natuurlijk wel. Wat is er onderhand allemaal gebeurd?

Studie

Drie weken geleden begon namelijk mijn derde tentamenweek van mijn derde studiejaar. Sommige van jullie weten misschien dat ik vier jaar over mijn bachelor doe omdat ik dit jaar een soort van tussenjaar heb. Toch probeer ik elk kwartiel (10 weken) een vak te doen. Vorig kwartiel heb ik mijn vak helaas niet gehaald, dus nu moest ik die opnieuw doen plus nog het vak wat ik dit kwartiel heb gedaan. Dat was even flink aanpoten.

Inmiddels is dit voorbij en kan ik opgelucht ademhalen. Ik denk dat het allemaal best wel goed ging en wacht nu rustig mijn cijfers af terwijl het volgende kwartiel weer begonnen is. Deze week had ik nog geen les, maar volgende week zal ik wel weer in de collegebanken zitten en volg ik een onderzoeksvak. Ik ben benieuwd!

Plannen voor de zomervakantie

Met de laatste schoolweken in zicht, komt ook de zomervakantie steeds dichterbij… En daarmee mijn plannen om dit jaar naar Canada te gaan! Ik ga samen met mijn studievereniging twee weken de architectuur bekijken daar. Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig, maar vind het ook een beetje gek. Ik ben nog nooit op dit continent geweest en heb ook nog niet zo vaak een lange vlucht gemaakt. Ik laat me verrassen!

Afronden van mijn bestuursjaar

Het nieuwe kandidaatsbestuur is gekozen en daarmee mijn opvolger! Ik ben bezig met de laatste 3 maandjes van penningmeester zijn en dat vind ik eigenlijk best wel gek. Je hebt toch een jaar een fulltime baan gehad, die je nu opeens moet verlaten en er maar op moet vertrouwend dat dat goed komt. Dat vind ik nu nog een beetje gek dus ik geniet nog maar van de komende tijd nu ik het nog ben en ik probeer natuurlijk alles zo goed mogelijk af te ronden. Dit laatste wordt nog een echt klusje, omdat natuurlijk ook de financiën afgerond moeten worden!

Bloggen

Ik heb besloten om weer actief te gaan bloggen: het liefst twee keer in de week. Dit zal een mix worden van persoonlijke artikelen en mijn passie architectuur en interieur. Ook wil ik me meer gaan focussen op positiviteit, dromen/doelen en zelfontwikkeling. Ik hoop dat jullie dit ook interessant vinden! Mocht je dus graag iets hierover willen zien, laat het me dan weten!

Liefs, Merel

4 gedachten over “Hey, waar ben je?

Geef een reactie

