Reizen

5 steden waar ik heel erg graag heen wil

Met de zomervakantie in de aantocht, begint het bij mij een beetje te kriebelen qua reizen… Ik ben vorig jaar niet op vakantie geweest en daarom heb ik er dit jaar misschien wel nog meer mee bezig. Dit zijn de steden die (sommige al een paar jaar) door mijn hoofd spoken en waar ik super graag heen wil.

brugge-canal-middle-shot-1024x685

Brugge

Link foto

Dit leuke Belgische stadje staat al jaren op mijn travelbucketlist. Ik vind het zo cute en kan niet wachten om de Belgische biertjes te proeven en leuke eettentjes te ontdekken. Het ziet er zo idyllisch uit!

groningen info

Groningen

Link foto

Één van mijn beste vriendinnen woont in Groningen maar helaas ben ik er nog nooit geweest… Terwijl het me zo leuk lijkt! Je ziet ook altijd zo’n gezellige hotspots voorbij komen en de meest hippe winkeltjes vestigen zich in deze Noordelijke stad.

d246dbe7321ebbfd7565c131ffdc0cf9

Lissabon

Link foto

Wat een zomergevoel krijg je al van deze foto… Lissabon lijkt me een ontzettend fijne stad en vooral heel erg aandoenlijk met die schattige metrotrammetjes die je overal op straat ziet.

16a23bfa7835599d6d0be622ff5879ff

Porto

Link foto

Mijn moeder en ik willen heel graag naar Porto met zijn tweetjes, de tweede Portugese stad in dit rijtje. De architectuur hier schijnt ook echt heel erg mooi te zijn. Ik kan niet wachten om deze stad met mijn camera te ontdekken!

ee608ac748216d81a402df9b8b08151a

NYC

Link foto

Sinds ik begonnen ben met de Gossip Girl serie, zo’n 4 jaar geleden, wil ik al naar deze stad en natuurlijk heel graag de Gossip Girl tour doen. Het lijkt me echt super glamorous om met een paar goede vriendinnen door deze stad te dwalen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de musea en het uitgaansleven!

 

Geef een reactie

