Fashion

Eindelijk heb ik een teddy coat!

dsc_0844

Ik ben er zo ongelofelijk blij mee! Hij is zwart, zoals bijna al mijn kleding, en valt lekker oversized. Ik heb ‘m deze dagen al een paar keer aan gehad en hij is ook nog eens heerlijk warm. Perfect voor de resterende winterdagen dus. Ook voel je je ontzettend knuffelbaar in zo’n zachte jas, wat ik alleen maar kan waarderen!

Hij komt van de H&M (klik!) en ik moet zeggen, eerst was ik er een beetje haperig over. Ik vond hem toch wel erg ruim, maar besloot om het toch gewoon te dragen. Dat was een goede keuze, want nu kan ik de deur niet meer uit zonder deze beauty.

dsc_0845

Wat vinden jullie ervan?

16 gedachten over “Eindelijk heb ik een teddy coat!

Geef een reactie

