Fashion

Eindelijk een keer géén zwarte schoenen

selected-2

selected1

Deze glanzende schoenen heb ik met trots mogen verwelkomen in mijn collectie. Ik moet toegeven: op het eerste aanblik vond ik ze maar helemaal niks. Veel te opvallend voor mijn doen eigenlijk. Ik draag voornamelijk zwart en voeg eigenlijk alleen maar een andere kleur toe als het om lippenstift gaat. Voor de feestdagen wilde ik toch een beetje uitpakken, dus vandaar dit opvallende paar: gouden brogues met witte zolen.

Ze komen van de van Haren en ik heb ze online besteld. Ik was eigenlijk niet eens echt op zoek naar nieuwe schoenen, maar opeens viel mijn oog erop. Toen ik ook nog zag dat ze voor de helft waren afgeprijsd, namelijk naar €14,95, was de keuze snel gemaakt. Dan kun je ze toch al bijna niet meer laten liggen?

Ze hebben nu alleen nog maar maat 36, maar je kan ze hier vinden. Kijk sowieso even op de site als je dit model leuk vindt, want ze hebben nog heel veel andere kleuren.

Wat vinden jullie ervan?

9 gedachten over “Eindelijk een keer géén zwarte schoenen

Geef een reactie

