Lifestyle

10x wat je echt op je verlanglijstje moet zetten bij Sissy Boy

12

  1. Canvas tasje met cactussen €3,99
  2. Houten pennenhouder €32,99
  3. Cappuccinomokken 4x €35,99
  4. Haakje papegaai €29,99
  5. Poster met vlinders €5,99
  6. Wereldbol €27,99
  7. Notitieboekjes A6 €9,99
  8. Notieboekje maan A5 €4,99
  9. Cotton ball lights €22,99
  10. Kommetjes 4x €33,99

Tijdens mijn shopsessies in Eindhoven, sluip ik altijd even de Sissy Boy binnen. Als bouwkunde student met een passie voor interieur, vind ik de woonafdeling het leukst. Ze hebben daar altijd items die volledig on trend zijn en eigenlijk gewoon heel erg mooi. Helaas soms met een duur prijskaartje, dus je zou het niet zo snel voor jezelf kopen. Ideaal om dus op je zoveelste verlanglijstje voor Kerst of een surprise te zetten!

Wat vind jij het leukst?

4 gedachten over “10x wat je echt op je verlanglijstje moet zetten bij Sissy Boy

  1. Sissy boy is zo’n leuke winkel! Maar, inderdaad, wel erg duur jammer genoeg. Ik heb er dus ook nog nooit iets gekocht 😛 Maar ik blijf erheen gaan. Dat cactus tasje is wel echt heel schattig, en valt dan wel mee qua prijs 🙂

    Like

Geef een reactie

