Weekdagboek

Weekdagboek #2

Wat heb ik deze koude week eigenlijk gedaan? Het ging allemaal zo snel. Zo vierde ik Sinterklaas, genoot ik van een stressvrij weekend en leerde ik voor een moeilijke tussentoets.

Maandag

In de ochtend hadden we, zoals elke maandag, vergadering.


Na die vergadering van 3 (!) uur was ik eigenlijk een beetje gaar, dus toen nam ik maar een caramel macchiato van de Starbucks die sinds kort in ons faculteitsgebouw zit.

Tijdens de lunchpauze had ik een fotoshoot voor de promotie van de faculteitsraad. Ik sta op de kandidatenlijst en volgende week donderdag hoor ik of ik erin kom. Spannend!

Lunchen met mijn heerlijke zelfgemaakte salade!

Dinsdag

Samen met mijn andere bestuursleden stond de hele dag in het teken van de ALV voorbeiden. Dit is de belangrijkste vergadering voor onze vereniging, die ongeveer 4 keer per jaar plaatsvindt en staat voor Algemene Leden Vergadering. Meestal volgt er dan erg veel kritiek op het zittende bestuur -wij dus-, dus ik was een beetje zenuwachtig.

Ik moest de koekjes kopen voor die avond, dus kocht ik een mix van mijn favorieten: stroopwafels, speculaasjes en chocolate chip cookies. Ook sloeg ik weer een behoorlijke voorraad koffie in (bouwkundestudenten drinken echt niet normaal veel koffie).

Woensdag

Vandaag zouden we de 55ste editie van ons tijdschrift uitbrengen.

Hier lig ik op alle exemplaren. Het waren er zo veel!

Donderdag

Ik had een afspraak bij de bank voor het overzetten van onze bankpassen. Daarna moest ik alles voorbereiden voor de borrel die middag.

Ik koos natuurlijk chocolademelk terwijl ik moest wachten.

Na de borrel nog even leren voor de tussentoets de volgende dag. Tussendoor keek ik lekker vlogs, niet heel erg productief maar zo hield ik het leren in ieder geval vol terwijl iedereen de stad inging.

Vrijdag

Mijn tussentoets ging gelukkig erg goed! Dit moest ik natuurlijk vieren dus ging ik samen met Koen en zijn ouders uiteten. Daarna dronken we nog gezellig een speciaalbiertje in de stad.

Zaterdag

Zaterdag vierden we Sinterklaas met de familie. Lekker zoals vroeger.

Natuurlijk moest ik nog wat last minute cadeaus kopen. Ik vond dit tasje van de Sissy-Boy zo leuk!

Ook had ik nog wat cadeautjes laten liggen op de faculteit, die moesten ook nog even opgehaald worden. Kan gebeuren, natuurlijk. Het was wel extra leuk om even in alle rust (want ja, weekend) te kijken naar de projecten die maandag gepresenteerd worden. Dit zijn de derdejaarsprojecten.

Met alle cadeautjes op zak ging ik weer terug naar Zuid-Limburg. Ik ben zo verliefd op mijn nieuwe panty! Hij is alleen een beetje koud.

We gingen gourmetten, zoals we eigenlijk elke Sinterklaas doen net zoals half Nederland en als toetje hadden we appel-cranberrycrumble met ijs. Koen vond het natuurlijk weer erg lekker.

Zondag

Ik heb vooral heerlijk genoten van deze vrije dag: niet heel veel uitgevoerd dus.

Ik had een gigantische beer gekregen van Sinterklaas/Koen dus daar moest ik natuurlijk even mee op de foto.

We maakten een extra lange wandeling met Simba. Heerlijk zo, met mijn twee favoriete mannetjes op stap.

In de avond moest ik weer terug naar Eindhoven. Helaas was er een defecte bovenleiding dus moesten we met de bus… Of toch niet. Het ging allemaal zo sloom dat we hebben gewacht tot de treinen weer gingen rijden.

Volgende week staat vooral in het teken van revalideren van mijn operatie die ik maandag/vandaag heb (gehad). Daar vertel ik dan wat meer over. Fijne week, iedereen!

7 gedachten over “Weekdagboek #2

  1. Wow, wat een lange rij trouwens voor die bussen. Maar volgens mij heb je wel een leuk en fijn weekje gehad. Gourmetten is altijd zo lekker, wij doen dat altijd met kerst.

    Like

Geef een reactie

